رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان تأکید کرد؛

ضرورت افشای حقوق بشر آمریکایی/ مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله بهشتی در رشت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «اشجری» گفت: مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ کبوتر خونین‌بال انقلاب اسلامی، ششم تیر با سخنرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ - 18June 2022

مراسم استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در رشت برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، امروز (شنبه) در دومین نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهادت آیت‌الله بهشتی را در برابر مظلومیت ایشان ناچیز دانسته‌اند، اظهار داشت: نقش بارز و ویژه شهید بهشتی در تکوین و تداوم انقلاب اسلامی، انکارناپذیر است.

وی تهمت‌ها و توهین‌های هدایت‌شده از سوی عناصر ضدانقلاب به شهید آیت‌الله بهشتی را سبب افزایش محبوبیت او نزد مردم برشمرد و افزود: امروز ایران اسلامی نیازمند شخصیت‌هایی همچون شهید آیت‌الله بهشتی است تا شجاعانه وارد چالش‌های فکری و شبهات نظری شوند و با استدلال، به تنویر افکار عمومی بپردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «اشجری»، شهید آیت‌الله بهشتی را خار چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی، سبب آگاهی و شناخت مردم از عناصر تروریستی خودفروخته و دست‌نشانده استکبار جهانی شد.

وی پنج شهید از استان گیلان در حادثه هفتم تیر را افتخار مردم ولایی این استان دانست و خاطرنشان کرد: معرفی هنرمندانه این پنج شهید والامقام به ویژه شهید «عضدی» که ارتباط نزدیکی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت، اهتمام جدی همه مسئولان و متولیان فرهنگی استان گیلان را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «اشجری» با اشاره به اهمیت پیروی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای تبیین جنایات شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار علیه ملت شریف ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ۱۲۰ برنامه در ستاد استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ کبوتر خونین‌بال انقلاب اسلامی، روز دوشنبه (۶ تیر) ساعت ۱۰:۳۰ صبح مصادف با آغازین روز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، با سخنرانی «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار