رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

ورود به تراکنش‌های بانکی اصناف به عنوان مبنای درآمد موجب نگرانی است/ آمادگی بسیج برای همکاری با دولت در مبارزه با فرار مالیاتی

حسن‌پور گفت: ورود به تراکنش‌های بانکی به عنوان مبنای درآمد اصناف بدون در نظر گرفتن برخی واقعیات موجب نگرانی است.
کد خبر: ۵۲۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ - 18June 2022

ورود به تراکنش های بانکی اصناف به عنوان مبنای درآمد موجب نگرانی است/ آمادگی بسیج برای همکاری با دولت در مبارزه با فرار مالیاتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان این مطلب ضمن قدردانی از اعتماد و حمایت حجت ‌لاسلام رئیسی از اصناف و بازاریان اظهار داشت: سخنان اخیر رییس جمهور در اصفهان در خصوص مالیات اصناف و بازاریان باید برای همه مسئولان فصل الخطاب باشد و بدون فوت وقت اجرایی شود.

وی ‌افزود: ما بر پرداخت مالیات حقه توسط همه مودیان بویژه اصناف تاکید داریم اما معتقدیم این مالیات ستانی باید بر اساس واقعیات کسب وکار صورت پذیرد زیرا همه اذعان دارند که در سال‌های اخیر بازار از رونق کافی برخوردار نبوده است.

حسن‌پور ادامه داد: دغدغه اصناف از مبالغ غیر متعارف مالیات بجاست و باید با اعتماد به کسبه محترم که در همه صحنه ها کمک حال مردم و دولت بودند، مشکل پیش آمده را رفع کرد.

وی با اشاره به نامه سازمان بسیج اصناف به معاون اقتصادی دولت نیز گفت: ورود به تراکنش های بانکی به عنوان مبنای درآمد بدون در نظر گرفتن برخی واقعیات موجب نگرانی است و برخلاف رای دیوان عدالت بوده که نیاز به اصلاح و بازبینی دارد؛ همچنین اصلاح تعیین ضریب سود اصناف گوناگون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به جلسات هیات اندیشه ورز بسیج اصناف باحضور معتمدین اصناف و بازار نیز عنوان کرد: سازمان بسیج اصناف آمادگی خود را برای همکاری با دولت محترم در اصلاح موارد مذکور و مبارزه با فرار مالیاتی که مورد تاکید رییس جمهور نیز هست، اعلام می دارد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار