دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«بسیج» پای کار مردم/ «آب» به رودبارکلا رسید

به همت بسیج سازندگی سپاه ساری و در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، پروژه آبرسانی روستای دوردست رودبارکلا با حضور فرمانده سپاه مرکز استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۲۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 19June 2022

بسیج سازندگی پای کار مردم/ «آب» به رودبارکلا رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان ساری و در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، پروژه آبرسانی روستای دوردست رودبارکلای شهرستان ساری با حضور فرمانده سپاه مرکز استان به بهره برداری رسید.

این پروژه محرومیت زدایی که به طول ۱۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگی سپاه ساری، حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) کلیجانرستاق و با احسان خیرین، و مشارکت و پای کاری اهالی منطقه اجرایی شده است، قریب به ۸۰ خانوار روستای رودبارکلا برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

سرهنگ پاسدار «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ساری اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای خدمات رسانی به مردم، سپاه این افتخار را دارد که به همت بسیج سازندگی شهرستان ساری پروژه آب رسانی در روستای رودبارکلا را با همت خیرین به اتمام برساند.

 وی افزود: بسیج سازندگی حدود یک و نیم کیلومتر لوله آب شرب با اعتبار ۶۱ میلیون تومان آماده کرد و این پروژه به همت گروه‌های جهادی و اهالی این روستا به بهره برداری رسید.

شریفی ادامه داد: در حوزه محرومیت زدایی از سال ۱۴۰۰ تاکنون در حوزه ساخت خانه‌های محرومین، تهیه جهیزیه، کمک معیشتی و سبد کالا قریب به ۵۰ میلیارد تومان از منابع خیرین و منابعی که در اختیار ما بود، تهیه و در اختیار نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت قرار گرفت.

«علی اصغر عباسی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیاء (ص) بخش کلیجانرستاق ساری نیز گفت: این حوزه با همت خیرین و بسیج سازندگی سپاه ساری شبکه آبرسانی روستای رودبارکلا را به طول ۱۵۰۰ متر لوله‌گذاری و با اعتبار ۶۱ میلیون تومان اجرایی کرد.

دهیار روستای رودبارکلا با اشاره به اینکه شبکه فرسوده آب از جمله مشکلات آبرسانی روستا بود که موجب هدررفت آب‌ها بود و مجبور به جیره بندی در فصول مختلف سال بودیم، افزود: با نصب این شبکه این مشکل رفع شده است.

وی بیان داشت: به همت خیرین و بسیج سازندگی سپاه ساری و حوره خاتم الانبیا این مشکل حل شد و امروز شاهد برخورداری مردم از آب آشامیدنی سالم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار