معرفی کتاب؛

«حجره وصل»

کتاب «حجره وصل»، روایتگر تاریخ شفاهی حجت‌الاسلام «اسماعیل قبادی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۵۲۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰ - 22June 2022

«حجره وصل»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، کتاب «حجره وصل»، روایتگر تاریخ شفاهی حجت‌الاسلام «اسماعیل قبادی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه است که در سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات «مرصاد» اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

این کتاب در  ۹ فصل و ۱۵۰ صفحه توسط «حمیدرضا حاتمی» تدوین شده و در  ۱۰۰۰ جلد با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه به چاپ رسیده است.

بخشی از کتاب:

«با خودم یک سره کلنجار می‌رفتم و از طرفی هم هیچ خبری از برادرم نداشتم که آلان کجاست، شهید شده یا به همراه نیرو‌ها به عقب برگشته یا توسط دشمن اسیر شده، صدای شلیک انواع گلوله‌ها از دور شنیده می‌شد به جاده از دور نگاه کردیم تانک‌های ارتش بودند که در حال عقب نشینی بودند و به پشت سر شلیک می‌کردند و دوباره عقب نشینی می‌کردند.

تصمیم گرفتم هر طوری که شده خودم را به گردان حنین برسانم از طریق ماشین‌های عبوری یگان‌های دیگر به راه افتادم تقریبا ظهر به مقر گردان در تنگه‌ای بالا‌تر از امامیه علیا رسیدم، بچه‌ها با خوشحالی روبه روی من آمدند و گفتند «بچه‌ها حاج آقا اسیر نشده برگشته» برادرم همان لحظه آمد واز این که دیدم سلامت هستند خیلی خوشحال  شدم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها