در وصیت‌نامه شهید مطرح شد؛

درخواست شهید «روستایى» از مادرش

شهید احمد روستایى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مادر عزیزم حلالم کن، من جانم را در راه خدا گرو گذاشته‌ام اگر شهید شدم به سعادت می‌رسم و اگر معلول و زخمى شدم از شما می‌خواهم هیچ‌گونه نقطه‌ضعفی به خود راه ندهید و همه چیز را در راه خدا ایثار کنید.»
کد خبر: ۵۲۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷ - 20June 2022

درخواست شهید «روستایى» از مادرش

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید احمد روستایى

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلو افى سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون

آنانکه در راه خداوند کشته شده‌اند مپندارید مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خداوندشان روزى می‌برند. (قرآن کریم)

با سلام و درود به خدمت امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خمینى و سلام و درود به شهداى سلام از اول تاکنون و سلام و درود خدمت مادران شهداى اسلام.

حضور پدر و مادر عزیزم امیدوارم همیشه حالتان خوب باشد و موفق و پیروز باشید انشاءالله! پدرجان چند مطلب کوچک دارم، لطفا حلالم کن تا، چون پرند‌ه‌اى آزاد در آسمان آرزوهایم پرواز کنم، اینک آمده‌ام در صحراى کربلا خود را فداى الله و پیامبران و رهبرم کنم.

و، اما تو مادر عزیزم حلالم کن، مادرجان جبهه خیلى زیباست انسان در آن معنویت می‌بیند و نور. من جانم را در راه خدا گرو گذاشته‌ام اگر شهید شدم به سعادت می‌رسم و اگر معلول و زخمى شدم از شما می‌خواهم هیچ گونه نقطه ضعفى به خود راه ندهید و همه چیز را در راه خدا ایثار کنید.

پدر و مادر عزیزم و همسر مهربانم! اگر شهید شدم گریه و زارى نکنید تا خداوند از شما راضى باشد، زینب‌وار زندگى کنید و از حسین زمان دست نکشید.

پدرجان راضى نیستم اگر جنازه‌ام بدستتان نرسید نگران باشید، چون هر کجا باشم فرمانده‌ام مهدى (عج) و یاورم حسین (ع) و خدایم الله بر من ناظر هستند.

برادرانم امیدوارم زیر سایه اسلام زندگى خوبى داشته باشید، در پایان از همگى التماس دعا دارم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار