پیام تسلیت سرهنگ «زارع» در پی شهادت «جواد زارعی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پی شهادت «جواد زارعی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 20June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پی شهادت «جواد زارعی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

۲۸ روز از خردادماه سال ۱۴۰۱ گذشت و تقدیر این بود که مردی دیگر از مردان خدا، چون پرنده‌ای سبکبال به آستان معبود پر بکشد و آسمانی شود.

آن لحظاتی که ما غرق در روزمرّگی‌هامان بودیم، جواد و همرزمانش حتّی چشم‌به‌هم‌زدنی دست از مجاهدت و تلاش برنداشتند تا سایۀ امنیت و آرامش بر سر مردمان ایران‌زمین گسترده باشد.

الحق‌والانصاف که شهادت بهترین پاداش برای دلیرمردانی، چون ستواندوم جواد زارعی است و او همچون نگینی درخشان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه شد. شهدای عزیز بنا به آیۀ ۱۶۹ از سورۀ مبارکۀ آل‌عمران در قرآن مجید، زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خوشا به سعادت شهید «جواد زارعی» از دلیرمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در جبهۀ مبارزه با سوداگران مرگ، شهد شیرین شهادت نوشید. به یقین باید گفت که خداوند متعال چنین سعادتی را نصیب هر بنده‌ای نمی‌کند و او لایق چنین افتخاری بود.

ادارۀ‌کل‌حفظ‌ آثار و نشر‌ ارزش‌های‌ دفاع‌ مقدس استان یزد، به نوبۀ خود یاد و خاطرۀ همۀ شهدا علی‌الخصوص شهید ستوان‌دوم جواد زارعی را گرامی می‌دارد و از درگاه خداوند متعال برای خانوادۀ محترم آن شهید عزیز و بازماندگان ایشان، اجر عظیم و صبر جمیل را خواهان است. امید که شفاعت شهدای والامقام شامل حال همۀ ما باشد و در روز حساب با اعمال و رفتارمان شرمندۀ آن‌ها نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها