فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نیاز امروز ما پرداختن به مسائل تربیتی دانش‌آموزان است

سردار «زارع کمالی» گفت: نیاز امروز ما پرداختن به مسائل تربیتی دانش‌آموزان با ایجاد دغدغه و نگاه تربیتی در بین خانواده‌ها است.
کد خبر: ۵۲۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 20June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدکاظم رحیمی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد امروز به همراه جمعی از همکاران با حضور در سپاه الغدیر استان انتصاب سردار «حسین زارع کمالی» را به سمت فرماندهی سپاه الغدیر استان تبریک گفت.
 
رحیمی نژاد در این دیدار اظهار داشت: آموزش و پرورش دستگاه نیست، بلکه نظام است، نظامی به شکل بالقوه که بسته به نگاه و تعاملی که انجام می‌دهیم می‌توانیم به فعل برسانیم، بدون این که تعلل و خللی در آن صورت پذیرد.
 
وی افزود: هر کسی باید در آموزش و پرورش سهمی برای خود قائل باشد، نه این که سهم خواه باشد، بلکه بگوید من چه بخشی از کار را می‌توانم بر عهده بگیرم تا توانمندی‌های بالقوه را به بالفعل برسانم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: سپاه و بسیج جلوتر از همه ما هستند چرا که اولین دستگاهی که در سراسر کشور این نگاه تعاملی بین دستگاهی را با ایجاد بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان، دانشجویی و ... ایجاد کرد سپاه بود.
 
رحیمی نژاد گفت: فضا برای فعالیت در آموزش و پرورش مهیاست و به دلیل حجم، گستردگی و عظمت کار تعلیم و تربیت، در خیلی از امور نیازمند همراهی و همکاری داریم.
 
وی اذعان داشت: ریشه بسیاری از مشکلات ما بر می‌گردد به تربیت ابعاد سیاسی دانش آموزان، هرچند اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته، ولی ضعف‌هایی داریم که باید با پرورش سیاسی، ایجاد شناخت نسبت به نظام سیاسی و ایجاد احساس مثبت و شناخت نسبت به این حوزه به گونه‌ای عمل کنیم که همه دانش آموزان و معلمانمان مروجان، مبلغان و مدافعان سر سخت نظام و انقلاب اسلامی باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش انجام رصد، ارزیابی و پایش آنچه باید انجام می‌شده و یا باید انجام شود را ضروری دانست و بیان داشت: باید در این مقطع زمانی با استفاده از توان موجود با تشکیل جلسات کاری تخصصی روندی را شکل دهیم که برای همیشه استمرار یابد.
 
سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان هم در این دیدار توجه هر چه بیشتر به مباحث پرورشی و تربیتی دانش آموزان را یادآور شد و گفت: نیاز امروز ما پرداختن به مسائل تربیتی دانش‌آموزان با ایجاد دغدغه و نگاه تربیتی در بین خانواده‌ها است.
 
وی افزود: ظرفیت‌های خوبی در مجموعه سپاه و آموزش و پرورش وجود دارد که می‌تواند با هم افزایی، تعامل، همکاری و همراهی به بهترین شکل از آن استفاده شود.
 
زارع کمالی با تاکید بر این که معلمان همیشه نقش و جایگاه ویژه‌ای در بین عموم مردم داشته و دارند گفت: زحمات معلمان در طول زمان دیده نشده است، باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنان باشیم و درخواست‌های معلمان به طور جد پیگیری شود.
 
لزوم همراهی و هم افزایی هرچه بیشتر بین مجموعه آموزش و پرورش و سپاه، اشاره به طرح‌های اجرایی در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و لزوم تشکیل تیم‌های اندیشه ورز، به اشتراک گذاشتن امکانات و تجهیزات سپاه الغدیر استان برای عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی، اجرای هر چه بهتر طرح یاوران ولایت و ایجاد ارتباط بین مسجد، مدرسه و خانواده از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندهی سپاه الغدیر استان بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار