مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

تاریخ انقلاب اسلامی مملوء از حماسه‌های جانبازان است

سردار«باباخانی» گفت: تاریخ معاصر مملوء از حماسه‎های درخشان جانبازانی است که برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت کردند؛ بنابراین امروز جانبازان یکی از مولفه‌های مهم قدرت در انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۲۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 22June 2022
تاریخ انقلاب اسلامی مملو از حماسه‌های جانبازان است// عکس مناسب نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، به‌مناسبت سالروز تشکیل جهاد سازندگی امروز با «عباس کیانی‌فر» پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس  این نهاد انقلابی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
سردار باباخانی در این دیدار با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی پر از حماسه‌های درخشان جانبازان است، گفت: جانبازان عزیز برای اعتلای اسلام و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت نمودند و امروز جانبازان یکی از مولفه‌های مهم قدرت در انقلاب اسلامی هستند و کامل ترین الگو برای نسل جوان در گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تاکید کرد: جانبازان با جهاد فی سبیل الله و دفاع تمام قد از ارزش‌های اسلامی قله‌های بلند سعادت را طی کردند و امروز در گام دوم انقلاب جوانان و آحاد مردم با جهاد تبیین باید حق خود را ادا کنند.

وی گفت: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

سردار باباخانی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خون این عزیزان را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود : اینگونه دیدار ها و بازدید ها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه ما هرچه در این کشور داریم از خون پاک شهدا و برکت حضور جانبازان کشور است‌، تصریح کرد: استواری نظام و امنیت ایران را مدیون رشادت ها و مقاومت های شهدا و جانبازان هستیم و از شما تشکر می کنیم.

در پایان نیز سردار باباخانی در خصوص مداوا و رفع مشکلات این پیشکسوت دفاع مقدس «عباس کیانی فر» با مسئولین ذیربط هماهنگی لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار