فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس درس زندگی به ما داده‌اند

«کرمی» گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از جمله شهید چمران درس زندگی به ما داده‌اند.
کد خبر: ۵۲۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 20June 2022

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» در همایش گرامیداشت بسیج اساتید در محل دانشگاه پیام نور اظهار داشت: شهید چمران با مدیریتی که داشتند در جبهه پا به پای رزمندگان در جبهه مقدم می جنگیدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه آن شهید بارها در میادین مختلف مجروح شدند اما باز خود را به خط مقدم و درگیری با دشمنان رساندند، بیان کرد: بارها شبانه‌روز بی‌خواب بودند اما فرصتی برای خواب نداشتند و گاهی با چشمان بسته سخن می‌گفتند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به همت شهید چمران وی به این جایگاه رسیدند و حتی می‌توانست به جایگاه بالاتری دست پیدا کند، اضافه کرد: آن شهید علاوه بر موقعیت علمی یک مجاهد بود و شهادت به وی لبخند می‌زد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در راز و نیازهای شهید چمران طلب شهادت به وفور دیده می‌شود، اضافه کرد: نیایش‌های شهید چمران مکتوب است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فرماندهان بزرگ درس زندگی به ما داده‌اند، اضافه کرد: مادر شهید شهریاری می‌گفت هر وقت این شهید به گرهی بر میخورد با خداوند راز و نیاز می کرد تا آن گره باز شود.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی عاشوایی اساتید باید به عنوان سبک زندگی برای ما سر لوحه باشد، عنوان کرد: پشیرفت شهدای اساتید ریشه در همت و جهاد آنها دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها