سرلشکر صفوی:

حفظ امنیت ملی، منافع ملی و ارزش‌ها هدف اساسی نظام است

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر نظام و دولت مردم‌پایه حفظ امنیت ملی، منافع ملی و ارزش‌هاست.
کد خبر: ۵۲۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ - 21June 2022

سرلشکر صفویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا و نخستین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در آیین گرامیداشت سی‌امین سالگرد صدور فرمان تأسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای این قرارگاه اظهار داشت: ایمان بیاوریم به حکمت و دوراندیشی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی که از سال ۶۹ فرمودند حفاظت سرزمینی تهران بر عهده سپاه است و در ادامه در سال ۷۱ فرمان تشکیل قرارگاه ثارالله را صادر کردند.

وی افزود: از سال ۷۱ به بعد سپاه و قرارگاه ثارالله مسئولیت صیانت از امنیت تهران را عهده‌دار شدند.

سرلشکر صفوی گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر نظام و دولت مردم‌پایه حفظ امنیت ملی، منافع ملی و ارزش‌هاست و این هدف اساسی در معرض توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان قرار دارد.

وی از قرارگاه ثارالله تهران به‌عنوان یکی ازمهم‌ترین قرارگاه‌های سپاه نام برد و گفت: رسالت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اولین و مهم‌ترین مأموریت آن حفظ و صیانت از مردم، جامعه، سرزمین و مرکزیت نظام است و قرارگاه ثارالله باید امنیت پایدار مردمی را در استان تهران برقرار کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار