استاندار چهارمحال و بختیاری:

پس از انقلاب اسلامی خدمات بزرگی به مردم ارائه شد

حیدری گفت: پس از انقلاب اسلامی خدمات بزرگی به مردم ارائه شد و همانگونه که در دفاع مقدس سپاه پاسداران، نیرو‌های مسلح، بسیج و... پرچمدار مبارزه بودند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد پس از دفاع مقدس نیز در غالب اقدامات جهادی به کمک مناطق محروم شتافتند.
کد خبر: ۵۳۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ - 21June 2022

پس از انقلاب اسلامی خدمات بزرگی به مردم ارائه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم اختتامیه اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور با اشاره به اینکه امروز برای مردم ولایتمدار استان یک روز تاریخی محسوب می‌شود، اظهار داشت: این استان با بیش از دوهراز و 400 شهید در غالب تیپ حضرت قمر بنی هاشم (ع) در دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید.

وی افزود: شهید بزرگوار محمد سلیمانی که یکی از عشایر سلحشور چهارمحال و بختیاری بود که در منطقه بازفت به تنهایی عضو سپاه و به جبهه اعزام شد و پس از شرکت در عملیات‌های متعدد در یکی از این عملیات‌ها مجروح شیمیایی شد و به یکی از کشور‌های خارجی برای درمان اعزام شد، اما به شهادت رسید و با مظلومیت در بازفت تشییع شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: عشایر در این استان میزبانی کنگره شهدای جامعه عشایری را برعهده دارد، اما از محرومیت و بیکاری در رنج هستند و نتیجه این محرومیت مهاجرت مردم است.

وی اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی خدمات بزرگی به مردم ارائه شد و همانگونه که در دفاع مقدس سپاه پاسداران، نیرو‌های مسلح، بسیج و... پرچمدار مبارزه بودند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد پس از دفاع مقدس نیز در غالب اقدامات جهادی به کمک مناطق محروم شتافتند.

حیدری خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم به یاد هر شهید یک خدمت را با مدیریت جهادی ارائه و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا با وحدت و همدلی، مردم شیرینی مدیریت جهادی را بچشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار