مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

فرهنگ‌سازی در میان کودکان و نوجوانان نوعی جهاد تبیین است

سردار «باباخانی» گفت: تلاش در راستای فرهنگ سازی و آموزش در میان کودکان و نوجوانان نوعی جهاد تبیین است و لازم است که با زبان کودکانه با آنها از دوران مختلف انقلاب برای نسل جدید بگوییم و این وظیفه همه ماست.
کد خبر: ۵۳۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 21June 2022

فرهنگ سازی و آموزش در میان کودکان و نوجوانان جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در دیدار با «محمد خیاز زنجانی» سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از نگاه سرپرست کانون به اجرای برنامه‌های مشارکتی، اظهار داشت: خوشحالیم که بتوانیم با مشارکت کانون، قدم‌های خوبی برای کودکان و نوجوانان برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه همچنین تلاش در راستای فرهنگ سازی و آموزش در میان کودکان و نوجوانان را جهاد تبیین دانست و افزود: لازم است که با زبان کودکانه با آنها از دوران مختلف انقلاب برای نسل جدید بگوییم و این وظیفه همه ماست.

سردار باباخانی همچنین، حضور مجموعه کانون پرورش فکری در حوزه برنامه‌سازی برای صدا و سیما را خواستار شد و تصریح کرد: صدا و سیما با کمک کانون می‌تواند در حوزه کودک و نوجوان کارهای مهم و تاثیرگذاری را انجام دهد زیرا کانون یکی از جاهای تاثیرگذار بر کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، بحث کودک و نوجوان را مهم و تربیت کودکان و نوجوانان را نسبت به آنچه نظام از دست‌اندرکاران انتظار دارد، امری ضروری و بایسته عنوان کرد.

در ابتدای این دیدار، «محمد خیاط‌زنجانی»، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز با استقبال از اجرای برنامه‌های مشارکتی گفت: کانون نباید در خودش خلاصه شود و باید پیوست فرهنگی با اداره‌ها و نهادها داشته باشد.

وی همچنین افزود: توسعه برنامه‌های مشارکتی یکی از مهمترین اهداف ماست. ضمن اجرای کیفی و کمّی، باید اجرای این فعالیت‌ها و برنامه‌ها تاثیرگذاری مطلوب را بر کودکان و نوجوانان نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار