فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در گفت‌وگو دفاع‌پرس:

مقابله ارتش با تهدیدات راهبردی/ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش جاری است

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: نیروی زمینی ارتش امروز با ایجاد تغییرات ساختاری، توانسته ضمن رصد و پایش منازعات منطقه‌ای و شناسایی اهداف دشمن، پاسخگوی تهدیدات راهبردی باشد.
کد خبر: ۵۳۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱ - 22June 2022

مقابله ارتش با تهدیدات راهبردی/ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش جاری استامیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در  گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی امروز با تغییرات ساختاری که در درون ایجاد کرده است، توانسته ضمن رصد و پایش منازعات منطقه‌ای و شناسایی اهداف دشمن پاسخگوی تهدیدات راهبردی باشد.

وی افزود: امروز در حوزه ارتقای توان رزمی بخش قابل توجهی از فرامین و منویات فرمانده معظم کل قوا در سطح ارتش به ویژه در نیروی زمینی تدوین و در حال پیاده‌سازی و اجراست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: بصیرت‌افزایی، معنویت‌محوری، بهره‌گیری از نیروی انسانی کیفی و ارتقای تحرک از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سطح نیروی زمینی است که منجر به افزایش توان و آمادگی رزمی این نیرو شده است و بحمدالله امروز شاهد یک فرماندهی و مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ جهادی که در نیروی زمینی ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حاکم است، سبب شده تا در تمامی مأموریت‌ها اعم از دفاعی و امنیتی و مأموریت‌های امدادی فرزندان این مرز و بوم به‌موقع وارد عمل شده و با تمام وجود و بکار بستن تجهیزات، فعالیت خود را در جهت کمک‌رسانی و رفاه حال مردم به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار