مدیر حوزه علمیه استان همدان:

حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش، دو بال تربیت نیروی انسانی هستند

آیت الله «موسوی اصفهانی» با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش دو بال از لحاظ تربیت نیروی انسانی هستند، گفت: اولین زیربنای ساخت افراد آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۵۳۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 21June 2022

حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش، دو بال تربیت نیروی انسانی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «مصطفی موسوی اصفهانی» مدیر حوزه علمیه استان همدان امروز در کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، اظهار داشت: در قرآن کریم بر روی مساله تزکیه بسیار تاکید شده است و به تربیت الهی و اسلامی در اسلام تاکید فراوانی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز ناشی از عدم یا ضعف تزکیه در مسئولین است، افزود: ورود حوزه علمیه به آموزش و پرورش، برای تقویت این بعد از وجود انسانی و پیاده کردن این برنامه انبیاء است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی افزود: طلبه‌ها بیکار نیستند که به دنبال کار باشند، تخصص حوزه‌های علمیه در بعد مسائل تزکیه از جاهای دیگر بیشتر است.

وی با بیان اینکه آموزش و پروش زیربنای ساختن انسان‌هایی است که سعادت امت ما به دست آنان است، افزود: ورود حوزه علمیه به آموزش و پرورش به این معنا نیست که فرد متخصص در آموزش و پرورش نیست، ولی چون تخصص حوزه در این امر است با اموزش و پرورش در این امر همکاری می کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به اینکه افرادی هم که در زیرمجموعه هستند باید نسبت به این همکاری توجیه و مقدمات ورود حوزه علمیه را طبق موازین قانونی و شرعی فراهم کنند، گفت: باید افرادی که طرز تفکر سند ۲۰۳۰ را دارند از مجموعه  آموزش و پرورش کنار زده شوند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش دو بال از لحاظ تربیت نیروی انسانی هستند، گفت: اولین زیربنای ساخت افراد آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها