سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی:

اربعین حسینی ابزاری قدرتمند در برابر هجمه‌های دشمنان است

«پیرفلک» گفت: اربعین حسینی ابزاری قوی و قدرتمند در برابر هجمه‌های غلط فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۵۳۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ - 21June 2022

اربعین حسینی ابزاری قدرتمند در برابر هجمه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان سوادکوه شمالی امروز در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست «علی پیرفلک» سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، سرهنگ شعبانی فرمانده سپاه ناحیه و اعضای جلسه در فرمانداری برگزار شد.

پیرفلک ضمن تشکر از خدمات مسئولین و کارگروه‌های موکب شهدای سوادکوه شمالی اظهار داشت: زحمت کشیدن در این عرصه عین سرمایه گذاری است و یکی از بزرگترین ابزار‌هایی است که می‌تواند هجمه‌های غلط فرهنگی را منتفی کند، اربعین حسینی است.

پیرفلک، اربعین را یکی از میادین بزرگ نبرد با دشمن دانست و خطاب به روسای ادارات شهرستان گفت: این وظیفه چارچوب سازمانی نیست به قلب و ایمانتان رجوع کنید و با همه توان برای این همایش بزرگ حسینی همکاری کنید.

«علی رمضانی» مدیر اجرایی موکب شهدای سوادکوه شمالی نیز با اشاره به اینکه موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی در اربعین سال‌های گذشته به عنوان موکب برتر در سطح استان معرفی شده است، بیان داشت: شعار امسال «انا من حسین» اعلام شد و از ۱۲ شهریور گروه‌ها جهت انجام زیر ساخت‌های موکب به کربلا اعزام خواهند شد و تا ۲۷ شهریور به زائرین عزیز خدمات خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها