رییس پلیس راهور فراجا:

نیازمند توسعه فرهنگ در حوزه رانندگی هستیم/ همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک برگزار می‌شود

سردار هادیانفر گفت: ما معتقدیم به جای اقدامات سلبی در رانندگی باید اقدامات ایجابی صورت گیرد و در این حوزه نیازمند توسعه فرهنگ هستیم.
کد خبر: ۵۳۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 22June 2022

اقدامات ایجابی در دستور کار پلیس راهور/ همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز (چهارشنبه) در همایش همیاران پلیس تحت عنوان «کودکان را نجات دهیم» که در سالن نورالرضا پلیس راهور فراجا برگزار شد، اظهار داشت: ما معتقدیم به جای اقدامات سلبی باید اقدامات ایجابی صورت گیرد و در این حوزه ما نیازمند توسعه فرهنگ هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما ۱۱ میلیون دانش آموز در کشور داریم، گفت: این دانش‌آموزان مردان و زنانی هستند که در آینده کشور را اداره خواهند کرد و باید با مسئولیت دادن به بچه‌ها آنان را برای آینده آماده کنیم.

سردار هادیانفر با بیان اینکه در سال ۱۳۸۵ ما شاهد فوت ۲۷ هزار نفر در تصادفات بودیم، اظهار کرد: این عدد امروز به ۱۷ هزار نفر رسیده است؛ همچنین از ۵۰۵ هزار مجروح و معلول به ۳۰۰ هزار نفر رسیده‌ایم که یکی از دلایل آن همین همیاران‌ پلیس هستند.

وی افزود: در مهر و با بازگشایی مدارس همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با حضور دانش‌آموزان در وزرشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار