رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت

«بهرامی» در پیامی هفته قوه فضاییه را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۳۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 22June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «احمدرضا بهرامی» رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در پیامی هفته قوه فضاییه را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بزرگداشت هفته قوه قضاییه در تیرماه هرسال، فرصت مغتنمی است برای اعلام تجدید میثاق مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران در مسیر اجرای عدالت و احقاق حقوق فردی و عمومی؛ همچنین این ایام هرسال یادآور یکی از ناگوارترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است که در ابتدای مسیر انقلاب با هدایت و طرح‌ریزی معاندان داخلی و ایادی استکبار رقم خورد. روزی که آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و ۲۷ تن از یاران با وفای ایشان با ارزانی خون پاک خود در جهت رشد نهال انقلاب و اسلام و انقلاب اسلامی مردم را بیمه کردند؛ لذا شایسته است هرساله، سالروز شهادت این عزیزان را گرامی داشته و از تلاش همه کسانی که در برقراری عدل و قسط تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر نمود.

اینجانب نیز به نوبه خود ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و شهید آیت‌الله قدوسی و شهید گرانقدر استان در این حادثه‌ی جانسوز شهید استکی و دیگر شهدای والا مقام دستگاه قضایی، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همه مسئولان قوه قضاییه، قضات و کارکنان خدوم و شریف نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورده و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را در این منصب حساس و خطیر از خداوند متعال خواستارم. به مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری نیز این اطمینان را می‌دهم که خدمتگزاران آن‌ها در مجموعه دستگاه قضایی کمافی‌السابق و بیش از پیش با برنامه‌محوری، قانون‌گرایی و مبارزه جدی با فساد و نظارت بر عملکرد زیرمجموعه تلاش شبانه‌روزی خود را در تحقق عدالت و برقراری قسط و عدل در سایه توجهات، ولی عصر (عج) و دعای مردم عزیز به کار خواهند بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار