مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

آزادگان ذخایر انقلاب اسلامی هستند

امیر «عباسی» گفت: آزادگان ذخایر انقلاب اسلامی هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید همگی در پاسداشت زحمات آن‌ها به‌خوبی عمل کنیم.
کد خبر: ۵۳۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ - 22June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) با حضور در موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان استان، با مدیران این موسسه دیدار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این دیدار، با اشاره به تحمل دشواری‌ها و رنج‌های فراوان توسط آزادگان در سال‌های اسارت، اظهار داشت: آزادگان ذخایر انقلاب اسلامی هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید همگی در پاسداشت زحمات آن‌ها به‌خوبی عمل کنیم.

وی افزود: یکی از بهترین موضوعات برای انتقال حقایق دفاع مقدس، ثبت و نشر خاطرات رزمندگان است و باید تلاش شود تا آثار فاخر و ماندگاری در این زمینه تولید و منتشر شود.

امیر «عباسی» خاطرنشان کرد: امید است با همکاری سایر دستگاه‌های استان آذربایجان شرقی، شاهد اجرای برنامه‌های خوب و شایسته در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی باید به زودی تکمیل و در اختیار مردم استان قرار گیرد، تصریح کرد: در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان محل مناسبی را برای پرداختن به موضوع آزادگان درنظر گرفته‌ایم که لازم است این عزیزان برای تکمیل محتوای آن، ما را یاری کنند.

«کاظم کاشتکار» مسئول مؤسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه در سطح استان، خواستار گسترش همکاری‌ها با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار