گام بلند اداره‌کل ورزش و جوانان قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، با امضای تفاهمنامه همکاری بین این مجموعه و ادار‌ه‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۵۳۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 22June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با «ابراهیم سانی خانی» مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین لقمانپور در این دیدار، با تشریح اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌خصوص در بین جوانان، اظهار داشت: گسترش فرهنگ حماسه و ایثار و مقاومت که همانا استمرار فرهنگ عاشوراست، مسئولیتی همگانی بوده و مجموعه‌های مرتبط با جوانان رسالت سنگینی در این زمینه دارند.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، از همه دستگاه‌هایی که به نوعی اقدامات اثربخشی در زمینه معرفی فرهنگ ایثار و شهادت داشته‌اند، استقبال می‌کند و در این راستا، نگارخانه مقاومت آماده است تا اسناد نقش آفرینی‌های دستگاه‌ها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در معرض دید عموم قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این دیدار، با اشاره به فعالیت واحد ایثارگران این اداره‌کل در زمینه پاسداشت یاد و خاطره بیش از ۳۰۰ شهید ورزشکار استان، عنوان کرد: برنامه‌هایی همچون برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از ایثارگران ورزشکار و تدوین کتاب خاطرات ایثارگران و شهدا، بخشی از برنامه‌های انجام شده و یا در دست اقدام اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم است.

در پایان این دیدار، تفاهمنامه ارتقاء همکاری بین ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به امضاء رسید.

گام بلند اداره کل ورزش و جوانان قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادتگام بلند اداره کل ورزش و جوانان قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادتگام بلند اداره کل ورزش و جوانان قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار