دوره آشنایی راویان استان قم با مناطق شمال غرب کشور برگزار شد

دوره آشنایی راویان دفاع مقدس استان قم با مناطق غرب و شمال غرب کشور در مجتمع فرهنگی غدیر روستای دستگرد قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ - 23June 2022

دوره آشنایی راویان استان قم با مناطق شمالغرب کشور برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دوره یک روزه آشنایی با مناطق غرب و شمالغرب کشور و تبیین وضعیت این مناطق در سال‌های دفاع مقس، در مجتمع فرهنگی غدیر روستای دستگرد قم برگزار شد.

سردار «حسین دقیقی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی در دوره مذکور با اشاره به فلسفه روایتگری اظهار داشت: راویان در روایتگری‌های توجه ویژه به ولایت و تاثیر آن در پیروزی‌ها و هدایت جریان‌ها داشته باشند.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های کردستان و کرمانشاه همچنین با اشاره به تاثیر کلام حضرت امام (ره) در ایجاد آرامش در مناطق غرب و شمالغرب عنوان کرد: امام بزرگوار ما همواره قاطعیت در برابر ضدانقلاب و رافت و مهربانی با مردم را مورد تاکید قرار می‌داند.

وی با بیان برخی فرازونشیب رویداد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد: قطار انقلاب شتابان در حال حرکت است و اگر کسی همراهی نکند ازاین قطار جا می‌ماند.

سردار حاج احمد فتوحی جانشین لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دقاع مقدس نیز در این دوره، از زوایای مختلف به تبیین اتفاقات و رویداد‌های مناطق غرب و شمالغرب کشور در سال‌های حماسه و ایثار پرداخت.

در دوره مذکور ۷۲ نفر از فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس و راویانی از سپاه، ارتش، قشر‌های مختلف بسیج، نیروی انتظامی، حوزه‌های علمیه، جهاد سازندگی و راویان وابسته به موسسات مردم نهاد فعال در حوزه ایثار و شهادت حضور داشتند.

قرار است شرکت کنندگان در دوره پس از آشنایی با مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور، به عنوان راوی در کاروان‌های راهیان نور این مناطق روایتگری کنند.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم امروز با حضور در مجتمع غدیر روستای دستگرد از روند برگزاری دوره بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها