برگزاری جشنواره مالک اشتر در مشهد+ تصاویر

جشنواره مالک اشتر با حضور فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ - 23June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جشنواره مالک اشتر ویژه یگان‌های تحت امر قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق در مجتمع ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم اظهار داشت: تدبیر و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این است که از اشراف فرماندهی باید به واقعیت‌ها رسید و بر اساس آن اقدام کرد که بحمدالله امروز ارتش در تمامی ابعاد بر اساس معیارهای اشراف فرماندهی، به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کرده و در حوزه تجهیزات نیز ارتقای چشمگیری داشته است.

وی افزود: امنیت پایدار حاکم در منطقه شرق کشور به آسانی به دست نیامده بلکه به برکت تدابیر فرمانده معظم کل قوا و حضور مقتدرانه نیروی زمینی ارتش در کنار مرزبانان جمهوری اسلامی حاصل شده است.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: در راستای اجرای مأموریت‌های ارتش جمهوری اسلامی، همسران کارکنان نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در همیاری و پشتیبانی از همکاران دارند؛ بر همین اساس طرح‌های ویژه لبیک و مصباح جهت صیانت از خانواده‌ها در برابر تهدیدات دشمن به‌ویژه در فضای مجازی پیش‌بینی شده که به‌نوعی بهترین شکل جهاد تبیین است و به‌عنوان پدافند غیرعامل عمل می‌کند.

در این مراسم از ۵۴ نفر از برگزیده حوزه‌های هجده‌گانه تخصصی، اشراف یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تجلیل شد.

برگزاری جشنواره مالک اشتر در مشهد+ تصاویر

برگزاری جشنواره مالک اشتر در مشهد+ تصاویر

برگزاری جشنواره مالک اشتر در مشهد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار