شهید بهزادی: دشمن با توطئه دنبال نابودی وحدت ماست

شهید غلامرضا بهزادی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «باید مواظب نقشه توطئه‌گران باشیم که می‌خواهند وحدت را از بین ببرند که اگر چنین شود همه چیز خود را از دست خواهیم داد.»
کد خبر: ۵۳۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 23June 2022

شهید بهزادی: دشمن با توطئه دنبال نابودی وحدت ماست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید غلامرضا بهزادی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به یگانه منجی عالم بشریت، ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام امت به این قلب تپنده امت اسلام و امید مستضعفان جهان که روح پژمرده ما را با شمیم اسلام نوازش داد و از چشمه پر آب مکتب اسلام سیرابمان کرد و با سلام به شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و همه شهدای اسلام از صدر اسلام تاکنون.‌ای امت موقعیتی که ما در آن قرار گرفته‌ایم را خوب بشناسید، ما در موقعیت امتحان الهی قرار گرفته ایم، موقعیتی که برای اسلام سرنوشت ساز بوده، زیرا همه کفر دنیا علیه ما متحد شده و استکبار با تمام قدرت کمر به نابودی اسلام و انقلاب بسته است.

حال ما نباید غفلت کنیم که این غفلت خیلی گران برای برای ما تمام می‌شود و این غفلت نابخشودنی است امروز اگر ما به خود دیر بیائیم اسلام سال‌ها به عقب خواهد برگشت و فرهنگ کفر و استکبار پرده خود را بر چهره اسلام خواهد کشید پس خیلی مراقب باشید که از غافلان نباشید.‌ای عزیزان امام امت این پیر خمین و این مطرح‌کننده و و زنده‌کننده اسلام و این بنیانگذار جمهوری اسلام را تنها نگذارید که امروز تنها راه پیروزی ما در همه زمینه‌ها اطاعت از ولایت فقیه و رهبری است. مسئله دیگری وحدت است که استکبار سال‌هاست با روش‌های مختلف خود می‌خواهد آن را نابود کند.

امروز به ما لطف اسلام و رهبری وحدتی پایدار و ایدئولوژیک پیدا کرده‌ایم مواظب باشید که دوباره توطئه‌گران نقشه برای ما نکشند که اگر این عامل حفظ اسلام را از دست دهیم همه چیز خود را از دست خواهیم داد و آن وقت است که دشمن خوشحال خواهد شد و خداوند ما را نخواهد بخشید.

به امید پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی کفر و استکبار جهانی و برافراشته شدن پرچم اسلام در تمام جهان.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

پربیننده ها