مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه «دشتی»:

وظیفه مردم در «جهاد تبیین» معرفی توطئه‌های دشمنان است

«کاظمی» گفت: آحاد مردم و اقشار مختلف و علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی در «جهاد تبیین» وظیفه معرفی توطئه‌های جنگ شناختی دشمنان را دارند.
کد خبر: ۵۳۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 23June 2022

وظیفه آحاد مردم در جهاد تبیین معرفی توطئه های دشمنان می باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، جلسه هیأت اندیشه‌ورزان کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) شهرستان «دشتی» در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «مراد کاظمی» مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهرستان دشتی در این جلسه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: جنگ روانی دشمنان با بودجه‌های هنگفت مراکز و سازمان‌های جاسوسی و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، در دستور کار آن‌هاست.

وی با بیان اینکه آحاد مردم و اقشار مختلف و علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی در «جهاد تبیین» وظیفه معرفی توطئه‌های جنگ شناختی دشمنان را دارند، گفت: رزمندگان و پیشکسوتان با اولویت‌بندی مسائل در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی» و با هماهنگی با مسئولین شهرستان، آمادگی همکاری در حل معضلات و ایجاد ظریفت‌ها و رفع موانع، با ارائه راهکار دارند.

در ادامه این جلسه، «علی بحرانی» فرماندار شهرستان دشتی نیز ضمن تشکر از همکاری رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و معیشتی، نیاز امروز جامعه را «جهاد تبیین» دانست و تصریح کرد: پیگیری‌ها جهت حل معضل بیکاری با وجود نرخ بیکاری ۱۵.۱ درصد در شهرستان دشتی بوده است و با کامل بودن سقف به‌کارگیری جوانان و افراد در تنها کارخانه سیمان دشتی و ۳۵ معدن شن و ماسه، آمادگی ایجاد ظرفیت اشتغال با واگذاری تسهیلات ویژه با درصد پایین ۴ درصد و در اختیار گذاشتن زمین برای سرمایه‌گذاران و جوانان جویای کار فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار