رییس شورای فرهنگ عمومی خاش مطرح کرد؛

جهاد تبیین ضرورتی انکارناپذیر برای روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان

حجت‌الاسلام «دهقان» گفت: جهاد تبیین ضرورتی انکارناپذیر برای روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان است که باید در طول سال مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی باشد.
کد خبر: ۵۳۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 23June 2022

جهاد تبیین؛ ضرورتی انکارناپذیر برای روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاش در سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: موضوع حجاب در شهرستان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، اما می طلبد که با توجه به هجمه های دشمن، خانواده ها در جهت ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب این موضوع را بیشتر از گذشته جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی با موضوع عفاف و حجاب افزود: قوانین امر به معروف و نهی از منکر به همه ادارات ابلاغ شده است و بازرسی هایی با محوریت حجاب و عفاف صورت می گیرد. بی توجهی به آیین نامه های مربوطه و ترک فعل، با تذکر و در نهایت برخوردهای قضایی همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام دهقان با اشاره به موضوع جهاد تبیین به عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: این مهم نه تنها در جلسات این شورا بلکه باید در طول سال مورد توجه همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد. رهبر معظم انقلاب مباحث گام دوم انقلاب را به زیبایی تبیین کرده اند که حرکت به سمت این موضوع ها ضرورتی انکارناپذیر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خاش عنوان کرد: جهاد تبیین به خصوص در مقوله فضای مجازی باید مورد توجه ویژه باشد، چراکه نهایت تلاش دشمن این است که از این طریق به ایران اسلامی ضربه بزند. بدون تردید با روشنگری می توانیم همه نقشه های آن ها را همچون همیشه خنثی کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت کنترل فضای مجازی، ادامه داد: همه تلاش دشمن تزریق ناامیدی در کشور است که باید تلاش کنیم بر اساس واقعیت ها امیدآفرینی را در کشور گسترش دهیم و تحت تاثیر اکاذیب دشمنان قرار نگیریم.

حجت‌الاسلام دهقان گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها، ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های زیادی را به ارمغان آورده است که باید به واسطه داشتن آن به خودمان ببالیم و در جهت تبیین این دستاوردها جهادگونه تلاش کنیم. زمانی که اقدام های انجام شده در نظام به اطلاع مردم برسد، به طور قطع همدلی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار