تقابل تانک صهیونیست‌ها و موتورسوار حزب‌الله+عکس

منابع لبنانی گزارش دادند که یک رزمنده موتورسوار حزب‌الله یک‌تنه در برابر گروهی از نظامیان صهیونیست که به خط مرزی لبنان نزدیک شده بودند، ایستاده و مانع پیشروی بیشتر آن‌ها شده است.
کد خبر: ۵۳۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 24June 2022

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع لبنانی، بامداد امروز (جمعه)، از نزدیک شدن یک گروه از نظامیان صهیونیست به خطوط مرزی لبنان خبر دادند.

«علی شعیب» خبرنگار شبکه «المنار» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با انتشار تصاویری گزارش داد که بامداد امروز، گروهی از نیرو‌های پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی از حصار الکترونیکی عبور کردند و وارد منطقه مورد مناقشه در «خله المخافر» واقع در جنوب منطه العدیسه شدند.

خبرنگار المنار اضافه کرد که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به خود جرأت عبور از خط آبی را ندادند و فراتر نرفتند.

تقابل مرکاوای اسرائیلی و موتورسوار حزب‌الله+عکس

لحظاتی بعد، این خبرنگار لبنانی تصویری از یک رزمنده موتورسوار جنبش حزب‌الله لبنان منتشر کرد که یک‌تنه در برابر تانک نیرو‌های صهیونیست ایستاده بود و به آن‌ها اجازه پیشروی بیشتر نمی‌داد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع لبنانی مدتی است که از تحرکات مشکوک نظامیان صهیونیست در خطوط مرزی با لبنان خبر می‌دهند.

خبرنگار المنار پیش از این، گزارش داده بود که ۱۷ نظامی صهیونیست با پشتیبانی دو تانک مرکاوا به حصار موجود در منطقه خله المحافر واقع در جنوب شهرک العدیسه که مجهز به حسگر‌های الکترونیکی است، نزدیک شدند و اقدام به بازرسی اراضی اشغالی لبنان کردند.

تقابل مرکاوای اسرائیلی و موتورسوار حزب‌الله+عکس

در ادامه این گزارش اشاره شده که نظامیان صهیونیست یک ساعت بعد بدون نفوذ به خط آبی، منطقه را ترک کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار