سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران:

ایران مظهر مقاومت و مبارزه با استکبار است

الدیلمی با اشاره به مقاومت مردم دزفول در طول جنگ با رژیم بعث عراق، گفت: ایران همیشه مظهر مقاومت و مبارزه با استکبار بوده و اسناد این مقاومت‌ها هم در جنگ ۸ ساله و هم در جبهه مقاومت باید برای ارائه به دنیا حفظ شود.
کد خبر: ۵۳۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 24June 2022

ایران همیشه مظهر مقاومت و مبارزه با استکبار بوده و هستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «ابراهیم الدیلمی»، سفیر کشور یمن در جمهوری اسلامی ایران امروز در سفر به دزفول، ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول، ظرفیت های گردشگری این شهرستان را قابل توجه و بی نظیر خواند.

وی در این بازدید ثبت و ضبط آثار و اسناد باقیمانده از دوران جنگ را ارزشمند دانست و اظهار داشت: نسل امروز و فردای هر کشوری به دنبال تاریخ و هویت کشورشان هستند و این موزه ها می تواند خیلی از حقایق را هم برای جوانان ایرانی و هم برای سفیران دیگر کشورها روشن کند.

سفیر یمن با اشاره به مقاومت مردم دزفول در طول جنگ با رژیم بعث عراق، افزود: ایران همیشه مظهر مقاومت و مبارزه با استکبار بوده و اسناد این مقاومت ها هم در جنگ هشت ساله و هم در جبهه مقاومت باید برای ارائه به دنیا حفظ شود.

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز به عنوان راوی گزارشی از چگونگی تاسیس موزه و محتوای موجود در بخش های مختلف را به سفیر یمن در کشورمان و هیئت همراه ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار