امام جمعه خرمشهر:

دشمنان با هدف ناامید کردن مردم، مشکلات را برجسته می‌کنند

عادل‌پور گفت: مشکلات اقتصادی گریبانگیر جهان شده ولی با این وجود، دشمنان ما با هدف ناامید کردن مردم، مشکلات را برجسته می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ - 24June 2022

دشمنان با هدف ناامید کردن مردم، مشکلات را برجسته می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: مشکلات اقتصادی گریبانگیر جهان شده ولی با این وجود، دشمنان ما با هدف ناامید کردن مردم، مشکلات را برجسته می‌کنند.

وی افزود: دولت سیزدهم در یک سال اخیر اقدامات بزرگی از جمله کنترل کرونا انجام داده و با اینکه کشورهای پیشرفته روزانه ده‌ها کشته دارند آمار کشته شدگان در ایران به صفر رسیده است.

خطیب جمعه خرمشهر از کاهش نقدینگی به عنوان اقدام ارزنده دولت یاد کرد و گفت: صفر شدن استقراض از بانک مرکزی دیگر اقدام خوب دولت است حال آنکه دولت قبل ۵۴۰ هزار میلیارد ریال به بانک مرکزی بدهکار بود و در این دولت بدهی به صفر رسید.

وی با اشاره به رفع کسری بودجه افزود: این کسری بودجه سال‌های گذشته گریبانگیر ملت بود که با اعلام رییس جمهور رفع شده است.

حجت الاسلام عادل‌پور رشد پایه پولی را یادآور شد و بیان داشت: قیمت دلار نیز در حال کاهش است که امیدواریم استمرار یابد.

وی فعال شدن دیپلماسی کشور، بیمه شدن بیش از پنج و نیم میلیون نفر از محرومان و حضور فعالانه مسوولان بین مردم را از دیگر اقدامات ارزنده دولت در یک سال اخیر دانست.

امام جمعه خرمشهر خواستار مقابله دولت با گرانی‌ها شد و افزود: دولت در کنترل قیمت‌ها با ضعف روبرو است هرچند سعی در جراحی اقتصادی دارد و هر جراحی نیز همراه با درد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار