فرمانده سپاه ناحیه اهر:

پیام رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس، امید و اقتدار است

سرهنگ «سیفی» گفت: پیام رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر نیز برای دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی امید و اقتدار و برای دشمنان پیام مقاومت، جدیت و برخورد قاطعانه با یاوه‌گویی‌های آن‌هاست.
کد خبر: ۵۳۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ - 24June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «حسن سیفی» فرمانده سپاه ناحیه اهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ و اقتدار گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: امروز اقتدار و شجاعت سپاه و بسیج در کل دنیا شناخته و اثبات شده است.

وی افزود: پیام رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر نیز برای دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی امید و اقتدار و برای دشمنان پیام مقاومت، جدیت و برخورد قاطعانه با یاوه‌گویی‌های آن‌هاست.

«سیفی» ادامه داد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با شرکت بسیجیان شهرستان در 3 محور دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها با تمرین در منطقه عمومی سد ستارخان به مدت 2 روز برگزار می‌شود که امروز جمعه آخرین مرحله از رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: بسیجیان در این رزمایش بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کرده و به رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها