امام جمعه جهرم:

کارکنان ادارات قانون حجاب و عفاف را رعایت کنند

حجت‌الاسلام «مدبر» گفت: مدیران ما کارکنان ادارات را به ویژه به سبب اینکه در انظار عمومی هستند مکلف به اجرای قوانین مرتبط به حجاب و عفاف کنند.
کد خبر: ۵۳۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ - 24June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «محمدحسین مدبر» خطیب نماز جمعه شهرستان جهرم در خطبه‌های نماز جمعه سنگرشکن جهرم اظهار داشت: در سطح عمومی نباید نسبت به صیانت از حجاب و عفاف کوتاه آمد و در سطح ادارات نیز باید مدیران ما کارکنان ادارات را به ویژه به سبب اینکه در انظار عمومی هستند مکلف به اجرای قوانین مرتبط به حجاب و عفاف کنند.

حجت الاسلام مدبر در خصوص اتفاقاتی که اخیرا در حوزه کشف حجاب و بدحجابی رخ داده نیز گفت: اگر با بدحجابی برخورد نشود مشکلات عدیده ای گریبانگیر جامعه می‌شود اما در کنار آن باید با احترام با افراد برخورد کرد و ادارات نیز مکلفند قانون عفاف و حجاب را رعایت کنند.

امام جمعه جهرم همچنین بیان کرد: یکی از آفاتی که در فضای مجازی به وضوح به چشم می‌خورد این است که عده‌ای دچار توهم خودکارشناسی شده و خود را شایسته نظر دادن در همه چیز می‌دانند.

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه امروز تب مسایل اقتصادی در کشور داغ است و در فضای مجازی شاهد آن هستیم که افرادی بدون هیج زمینه تحصصی در اقتصاد و بدون اینکه حتی یک کتاب یا نظریه در خصوص مسایل اقتصادی خوانده باشند در خصوص ریزترین مسایل اقتصادی نظر می‌دهند، خاطرنشان کرد به فرموده امام جواد(ع) فرد باید زمانی در زمینه‌ای اظهار نظر کند که مطمئن باشد در آن زمینه تخصص دارد.

مدبر در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه امروز جهرم ضمن تبریک هفته اول تیرماه و بزرگداشت قوه قضائیه اظهار داشت: رسالت‌هایی که در قانون اساسی برای قوه قضاییه مشخص شده جزو اهداف اصلی و آرمانهای نظام است که مهمترین آن بسط و گسترش عدل است و علاوه بر آن قضات نباید خود را در دفاتر خود محبوس کنند و باید پیگیر مطالبات عمومی همچون صیانت از منابع ملی، آب، خاک و مراتع نیز باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار