فرمانده نیروی دریایی سپاه:

مردم تحقق تمدن نوین اسلامی را خواهند دید/ اگر شهدا نبودند جامعه هم امنیت نداشت

سردار تنگسیری گفت: مردم تحقق تمدن نوین اسلامی که ثمره خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است را خواهند دید.
کد خبر: ۵۳۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 25June 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه سردار «احمد راستی» معاون توسعه و پژوهش این نیرو از پدر شهید والامقام علیرضا آرمات که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده، عیادت کرد.

سردار تنگسیری ضمن تفقد و عیادت از پدر شهید آرمات، اظهار داشت: ما وظیفه داریم دائمأ به خانواده شهدا که نور چشم ما هستند عرض ارادت و محبت کنیم و از معنویت شما برای ادامه حیاتمان بهره بگیریم و شما برای ما دعا کنید تا ما وظیفه مان درست انجام دهیم.

وی با ابراز محبت به محضر والدین شهدا عنوان کرد: مردم ایران اسلامی قدردان همه خانواده شهدا هستند و اگر شهدا نبودند و جانفشانی نمی‌کردند و خانواده‌های آنان صبر انقلابی انجام نمی‌دادند، با این همه فتنه‌ها و هجمه‌های دشمنان و منافقان، جامعه ما امنیت نداشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: امروز وجود امنیت در کشورمان را مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان هستیم، هر کس در هر موقعیت و جایگاهی که هست اگر می‌خواهد عاق خون شهدا نشود و عاقبت بخیر شود باید به وظیفه‌ای که بر عهده اش هست، سعی کند درست انجام دهد.

مردم، تحقق تمدن نوین اسلامی را خواهند دید/ اگر شهدا نبودند جامعه هم امنیت نداشت

وی ادامه داد: إن شاءالله به لطف خداوند متعال و هدایت مقام معظم رهبری حضرت آقا امام خامنه‌ای (حفظه الله)، مشکلات اقتصادی هم با تلاش مسئولین، مردم ولایتمدار، جوانان انقلابی و شرکت‌های دانش بنیان مرتفع می‌شود و در گام دوم انقلاب، مردم تحقق تمدن نوین اسلامی که ثمره خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است را خواهند دید.

سردار تنگسیری همچنین با آرزوی صحت و سلامت برای پدر بزرگوار شهید آرمات، گفت: ما آماده ایم بعنوان فرزند شما هرگونه کار و مشکلی که داشته باشید با کمال افتخار، انجام وظیفه و خدمت گذاری کنیم.

در این دیدار، خانواده شهید آرمات با تقدیر و تشکر از سردار تنگسیری که همیشه به یاد شهدا و اظهار محبت همیشگی نسبت به خانواده شهدا دارند، عنوان کردند: ما خانواده شهدا وقتی از رسانه ملی افتخار آفرینی شما دریادلان نیروی دریایی سپاه را می‌بینیم که چگونه استکبار جهانی را تحقیر کرده و منافع و منابع مملکت عزیزمان دفاع جانانه می‌کنید از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیم و سر مان را بالا می‌گیریم و به شما افتخار کرده و هر شبانه روز برای موفقیت شما دعا می‌کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار