دیدار رؤسای دادگستری و بنیاد شهید فریدونشهر با خانواده شهدا

رییس دادگستری فریدونشهر به مناسبت هفته قوه قضائیه با خانواده شهیدان والامقام «گل محمد یبلویی» و «سالار بهمنی» دیدار و از خانواده معظم این شهیدان دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۳۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ - 25June 2022

دیدار رییس دادگستری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونشهر با خانواده معظم شهدابه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان، همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضائیه، «نوراله بهمنی» رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر به همراه «مهدی خانی» رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان با خانواده شهیدان «گل محمد یبلویی»  و «سالار بهمنی» دیدار و از خانواده گرامی این شهیدان گرانقدر دلجویی کردند.

بهمنی در دیدار با مادر شهید سالار بهمنی بیان کرد: جایگاه ویژه شهدا در میان مردم به دلیل خدمات ویژه‌ای است که شهدا به کشور و انقلاب داشته‌اند.

رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر افزود: مردم انقلاب اسلامی را انتخاب کردند و این انقلاب را همواره زنده نگه داشته‌اند. شکی نیست که شهادت و ارزش کار شهدا مرهون مادران و همسران شهدا است.

وی با تأکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به‌ ویژه شهدای جنگ تحمیلی گفت: خانواده‌های شهدا، حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند، چرا که عزیزانشان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و به همین خاطر یکی از افتخارات مسؤولان همنشینی با خانواده شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها