رئیس پلیس پیشگیری فراجا در مراسم تشییع پیکر شهید یاسمی:

ماموران فراجا برای حفظ امنیت مردم جان خود را تقدیم می‌کنند/ رسالت پلیس تامین نظم و امنیت است

سردار معصوم‌بیگی با اشاره به شهادت شهید یاسمی گفت: ماموران فراجا آماده هستند تا برای اینکه امنیت مردم حفظ شود و مورد تعرض و تعدی قرار نگیرد، جان خود را تقدیم کنند.
کد خبر: ۵۳۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 25June 2022

ماموران فراجا برای حفظ امنیت مردم جان خود را تقدیم می‌کنند/ رسالت پلیس تامین نظم و امنیت استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رییس پلیس پیشگیری فراجا، در مراسم تشیع پیکر شهید «محمد یاسمی» که روز پنجشنبه (دوم تیر) در جریان اجرای حکم جلب به شهادت رسید، اظهار داشت: در مجموعه فراجا انسان‌های جان‌برکف در صف خدمت ایستاده‌اند. یکی از این انسان‌های پاکباز و جان‌برکف برادر عزیزم شهید جناب سرهنگ یاسمی است.

وی ادامه داد: شهید سرهنگ یاسمی در حین انجام وظیفه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و به لقاء الله پیوست. شهادت این افسر شجاع و خدمتگزار را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رییس پلیس پیشگیری فراجا خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی به لحاظ اهمیت وظیفه‌ای که بر دوشش گذاشته شده است از مرز تا مرکز و در همه کوی و برزن و در شبانه‌روز در خدمتگزاری حاضر است و در برخی مواقع که ضرورت داشته است جان خود را فدا می‌کند.

سردار معصوم‌بیگی تصریح کرد: شهید یاسمی از آن دسته از مامورانی بود که در طول خدمت خود انصافا بسیار پرتلاش، خدوم و ایثارگر بود، اما متاسفانه جان خود را در این راه از دست داد البته شهادت ایشان جای تبریک دارد.

وی ادامه داد: شهادت این مامور کلانتری نشان از این است که مردم عزیز و بزرگوار مجموعه انتظامی در صحنه حضور دارد تا امنیت مردم حفظ شود. همه همکاران من چنین روحیه و چنین ویژگی دارند و آماده هستند برای اینکه امنیت مردم حفظ شود و مورد تعرض و تعدی قرار نگیرد، جان خود را تقدیم کنند.

رسالت اصلی پلیس تامین نظم، امنیت و ناموس مردم است

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا نیز در ادامه این مراسم گفت: طبیعتا یکی از وظایف و رسالت اصلی انتظامی جمهوری اسلامی تامین نظم و امنیت و حفاظت از جان و مال ناموس مردم است. این برادر بزرگوار که یکی از شخصیت‌های متدین و ولایی و حافظ ۱۳ جز قرآن در حین اجرای یکی از احکام قضایی توسط یکی از شهروندان به صورت شلیک مستقیم به شهادت نائل شد. ایشان در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد.

وی ادامه داد: ما طبیعتا بخاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم در نظام جمهوری اسلامی و حفاظت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون‌مان ایستاده‌ایم. سالیان سال است که این شرایط ادامه دارد و ما به صورت میانیگن سالیانه چندین نفر از همکاران‌مان را به این صورت از دست می‌دهیم و همکاران ما به فیض شهادت نائل می‌شوند و این هیچ تاثیری در اراده آهنین و فولادین همکاران ما در ادامه راه‌شان نخواهد گذاشت و ما مقتدرانه در این مسیر ایستاده‌ایم.

مراسم تشییع پیکر شهید سرهنگ محمد یاسمی صبح امروز با حضور سردار محمد شرفی، سردار مهدی معصوم‌بیگی، سردار حمید هداوند جانشین پلیس تهران بزرگ و جمعی از سرداران و فرماندهان انتظامی تهران بزرگ در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار