وزیر علوم تحقیقات و فناوری مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت خیرین برای اختصاص خوابگاه به تمام دانشجویان

زلفی گفت: تلاش داریم شرایطی ایجاد کنیم که حتماً خوابگاه در اختیار هر دانشجوی طالب خوابگاه قرار بگیرد و هر دانشجوی ما دارای یک مأمن امن باشد. بدین منظور در پی این هستیم که از ظرفیت خیرین استفاده شود.
کد خبر: ۵۳۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ - 25June 2022

استفاده از ظرفیت خیرین برای اختصاص خوابگاه به تمام دانشجویان

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدعلی زلفی» گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط خوابگاهی دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: تلاش داریم شرایطی ایجاد کنیم که حتما خوابگاه در اختیار هر دانشجوی طالب خوابگاه قرار بگیرد و هر دانشجوی ما دارای یک مأمن امن باشد. بدین منظور در پی این هستیم که از ظرفیت خیرین استفاده شود. خوشبختانه در لایحه بودجه برای تأسیس خوابگاه‌های متأهلی اعتبارات خاصی دیده شده که از قانون جهش رشد جمعیت و از پتانسیل قانون سال ۱۴۰۱ نیز استفاده می‌کنیم.

وی درباره نامه رؤسای دانشگاه‌های مطرح و بزرگ مبنی بر اینکه برای خانه دار شدن اعضای هیئت علمی جوان فکری شود، گفت: برای استفاده از قانون مسکن هر یک از رؤسای دانشگاه‌ها می‌توانند با استاندار همان استان ارتباط برقرار کرده و رایزنی‌های لازم را انجام دهند.

زلفی گل با بیان اینکه اساتید جوان نیازمند حمایت ویژه هستند، افزود: استانداران می‌توانند در صورتی که زمینی بلا استفاده دارند، تدبیری برای خانه‌دار شدن یاوران علمی و اعضای هیئت علمی درنظر بگیرند، پس از هماهنگی روسای دانشگاه‌ها من نیز پیگیر هستم که ان‌شاءالله اقدام ویژه‌ای برای آن‌ها انجام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار