نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس‌:

می‌توان با سیاست‌های پیشگیرانه از آسیب‌ها و جرایم جلوگیری کرد

محمدبیگی گفت: هر چقدر بحث پیشگیری را تقویت کنیم از آسیب‌ها و جرایم بعدی می‌توانیم جلوگیری کنیم و دادستان جدید باید به درد دل مردم برسد.
کد خبر: ۵۳۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 25June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «فاطمه محمد‌بیگی» امروز (شنبه) در آیین تکریم و معارفه دادستان قزوین، اظهار داشت: مدعی العموم به مساله زندگی عفیفانه، استحکام زندگی و کاهش طلاق در جامعه حضور جدی داشته باشند و با نمایندگان مردم در این زمینه صحبت و گفت‌وگو کنند.

وی گفت: در صنایع و منابع طبیعی مشکلات زیادی داریم و در حوزه اوقاف، پرونده‌هایی را شروع کرده و با سایر قوا جلسات خوبی را داشته‌ایم که منجر به حل برخی مشکلات شد و باید ادامه یابد.

محمدبیگی گفت: تشابهی میان حوزه سلامت و قوه قضاییه هست و هر چقدر بحث پیشگیری را تقویت کنیم از آسیب‌ها و جرایم بعدی می توانیم جلوگیری کنیم و دادستان جدید باید به درد دل مردم برسد.

وی در خصوص احیای حقوق عامه، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند دستگاه قضا در حوزه حقوق عامه، کارهای لازم و پر ارزش را مورد توجه قرار دهند و در احیای منابع طبیعی و حل چالش های زیست محیطی و... ورود کنند.

محمدبیگی با تشکر از زحمات قاسمی دادستان سابق قزوین، گفت: برای از دست دادن دادستانی که سه دهه در استان زحمت کشیده و دفترشان همیشه به روی مردم باز و با حوصله پاسخگو بودند ناراحت شدیم ولی از زحمات ایشان تشکر می‌کنیم و امیدواریم در ادامه نیز در خدمت به مردم موفق باشند.

در پایان این مراسم از زحمات «محمد قاسمی» در سمت دادستان عمومی و انقلاب قزوین تقدیر و «حسن رجبی» به عنوان دادستان جدید قزوین معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار