نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری نیروهای نظارتی جهت حفظ سرمایه‌های کشور

آیت‌الله «عبادی» بر ضرورت بیداری و هوشیاری نیروهای نظارتی تأکید کرد و گفت: نظارت‌های قوی که ریشه در دوستی دارند در حفظ شخصیت فرد و حفظ سرمایه‌های جامعه بسیار مهم هستند.
کد خبر: ۵۳۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ - 25June 2022

ضرورت هوشیاری نیروهای نظارتی جهت حفظ سرمایه‌های کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با کارکنان سازمان قضائی نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: دادگاه‌های ویژه برای برخی از صنوف خاص چه به دلیل تخصص‌ها و چه به دلیل اینکه افکار عمومی آسیب نبیند، بسیار دارای اهمیت است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه نیروهای مسلح در حفظ جان و ناموس مردم، گفت: این جایگاه مهم در نیروهای مسلح خود توجیه مناسبی برای وجود دادگاه‌های ویژه برای این نیروها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروهای مسلح از جهت اینکه شیوه تربیتی آن‌ها به گونه‌ای بوده که هم در حیطه کار خود قانون‌دار بوده و هم قانون‌پذیر هستند نسبت به دیگر صنوف فعالیت با این گروه سهل‌تر است.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه مسئله پیشگیری و نظارت بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: این مسئله هم به نفع نیروهای مسلح و هم به نفع کشور است.

وی با بیان اینکه در هر کشور و جامعه‌ای برای اینکه فردی مسئول شده و مفید باشد بسیار هزینه می‌شود، یادآور شد: این افراد در واقع سرمایه‌های کشور و جامعه بوده بنابراین در این حوزه نظارت‌ها که ریشه آن دلسوزی و دوستی بوده بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت بیداری و هوشیاری نیروهای نظارتی تأکید کرد و گفت: نظارت‌های قوی که ریشه در دوستی دارند در حفظ شخصیت فرد و حفظ سرمایه‌های جامعه بسیار مهم هستند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه پیشگیری و نظارت از پیگیری‌ها مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: امیداست این بیداری و هوشیاری برای همه مسئولانی که جایگاه نظارتی دارند اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها