مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد؛

تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «رادمهر»، تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز روحانیون به منظور تدوین مکتوباتی پیرامون تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یکی از اقدامات دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان عنوان کرد.
کد خبر: ۵۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳ - 27June 2022

در حال تدوین مجموعه‌ای مکتوب با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس هستیمحجت‌الاسلام و المسلمین «جواد رادمهر» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از مصاحبه با رزمندگان روحانی دفاع مقدس در اصفهان با هدف جمع‌آوری خاطرات آن‌ها خبر داد و اظهار داشت: در این حوزه، در حال تولید مجموعه‌ای هستیم و پس از انجام مصاحبه‌ها، خاطرات را پیاده‌سازی می‌کنیم و در صورت امکان، آن‌ها را به کتاب نیز تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: دیدار با روحانیون ایثارگر و خانواده شهدای روحانی و همچنین تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز روحانیون به منظور تدوین مکتوباتی پیرامون تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌هایی است که در دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان درحال دنبال کردن و اجرای آن هستیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان ادامه داد: در تلاش هستیم تا هرچه زودتر این هیأت‌های اندیشه‌ورز را تشکیل دهیم؛ بنابراین از روحانیون دست به قلم، با تجربه و همچنین جوان دعوت می‌کنیم تا در این زمینه ما را یاری کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلساتی قرآنی و عقیدتی، کلاس طرح‌های کلی اندیشه اسلامی با محوریت سخنرانی و اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و تشکیل هیأت‌ مذهبی، از دیگر برنامه‌های دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رادمهر ادامه داد: در قالب هیأت مذهبی، هر پنج‌شنبه با خانواده شهدا دیدار می‌کنیم که در این راستا هفته گذشته با خانواده شهیدان «ضیائی» دیدار کردیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای همکاری و هم‌افزایی با نهادهایی همچون حوزه علمیه، مجموعه‌های عقیدتی در ارتش، نیروی انتظامی و سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و امیدواریم تا بتوانیم همکاری‌ها را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها