رئیس دانشگاه زنجان:

دانشگاه زنجان آماده تعامل حداکثری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان است

«بازرگان» گفت: دانشگاه زنجان آماده تعامل حداکثری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان است.
کد خبر: ۵۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 25June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «جلال بازرگان» امروز (شنبه) در دیدار جلسه دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اظهار داشت: آمادگی حداکثر تعامل دانشگاه با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را داریم.

رئیس دانشگاه زنجان گفت: درس آشنایی با دفاع مقدس از طریق گروه معارف ارائه می‌شود و باید معرفی این رشته برای انتخاب دانشجویان صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه طرح‌های پژوهشی اقدام خوبی است و از آن استقبال می‌کنیم، اضافه کرد: نامه‌نگاری با جزئیات برای ارائه به دانشجویان و اساتید انجام شود تا افراد ضمن اطلاع از شرایط بتوانند ارتباط‌گیری لازم را داشته باشند.

 بازرگان با اشاره به اینکه طرح پژوهشی هم به نفع دانشجو به هم به نفع دانشگاه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: با این اقدام دانشجویان کسر خدمت دریافت کنند و می‌توانند نتیجه مطالعات خود را برای جمع‌بندی در اختیار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار دهند.

 رئیس دانشگاه زنجان همچنین به ارائه پایان نامه‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این اقدام به نفع این مجموعه خواهد بود چرا که می‌تواند استفاده بهینه از خروجی این پایان نامه‌ها برای ارائه خدمات به جامعه هدف داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار