معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

13 آبان روز فریاد ملت مسلمان ایران علیه استکبار جهانی است

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: روز 13 آبان روز فریاد ملت مسلمان ایران علیه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ - 30October 2013

13 آبان روز فریاد ملت مسلمان ایران علیه استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محسن گلشنزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روحالله استان مرکزی در نشست هماهنگی برنامههای سپاه روحالله استان مرکزی، اظهار داشت: در 13 آبان 58 جوانان پرشور ایران اسلامی لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

وی افزود: حضور پرشور نوجوانان و جوانان و امت اسلامی همیشه در صحنه در روز 13 آبان نشانه قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روحالله استان مرکزی با بیان اینکه در صحنه حماسی تسخیر لانه جاسوسی مردم ایران برائت مجدد خویش را از آمریکا و ایادی آن اعلام کردند، خاطرنشان کرد: 13 آبان امسال روز خروش ملی علیه نقض حقوق و امنیت ملت ایران و دیگر ملتهای مظلوم جهان توسط امریکا است که امسال باید باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شود.

گلشنزاده تأکید کرد: اقدام دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی تأکیدی بر استقلال کشور بود که حضرت امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه روز 13 آبان همواره یادآور خاطرات شعفانگیزی برای ملت ایران است، متذکر شد: باید آمریکاییها و هواداران آنان بدانند که ملت ایران بر سر آرمانهای خود ایستاده و فریب آنان را نمیخورند.

گلشنزاده با بیان اینکه واقعه تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که اراده یک ملت، بزرگتر از همه ارادهها است، ادامه داد: این اتفاق نشان داد که یک ملت بزرگ توان انجام هر کاری را دارد و میتواند با استقامت، مقاومت و پایداری در عرصههای مختلف به پیروزی، استقلال و سربلندی دست یابد.

معاون معاون هماهنگ کننده سپاه روحالله استان مرکزی با تأکید بر اینکه 13 آبان مصداق اطاعت از ولایت فقیه، دشمن شناسی، استکبارستیزی، آرمان خواهی، استقلال طلبی و جنبش دانشجویی در کشور است، یادآور شد: مردم ولایی این دیار با شرکت گسترده در این راهپیمایی بار دیگر با آرمانهای والای امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار