نماینده ولی فقیه در سپاه:

ارتقای تربیت در نیرو‌های مسلح نیازمند بازشناسی نظام‌هاست

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بر لزوم بازشناسی نظام‌های موجود در نیرو‌های مسلح به‌منظور ارتقای تربیت در این نیرو‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۵۳۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ - 26June 2022

ارتقای تربیت در نیرو‌های مسلح نیازمند بازشناسی نظام‌هاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز در همایش ملی تربیت در نیرو‌های مسلح که در دانشکده شهید محلاتی قم برگزار شد، برجسته‌ترین مؤلفه برتری نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی بر نیرو‌های مسلح تمام عالم را تربیت دینی دانست و اظهار داشت: امروز خوشحال هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی سکان‌داری نیرو‌های مسلح را به شخصیتی علمی سپردند که نگاه علمی این شخصیت را در فرماندهی مجموعه‌های مختلف می‌بینیم.

وی با بیان اینکه در بحث چیستی تربیت، شکوفا کردن حیات انسانی انسان از دل حیات مصنوعی را یاد گرفته‌ایم، افزود: قرآن کریم تأکید دارد که اگر انسان در حیات انسانی نباشد در حیات نباتی در جا می‌زند و قیمت او از حیوان نیز پست‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه رفع موانع تربیت باید در نیرو‌های مسلح بیشتر مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: بازخوانی نظام‌های نیرو‌های مسلح و جاری شدن تربیت در سازمان راهکاری مؤثر است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از نظام‌ها حرکت تربیتی را کُند می‌کند و ما برای اینکه بتوانیم نظام‌های تربیتی را نهادینه کنیم، باید نسبت به سه گروه روحانیون، فرماندهان و اساتید به‌عنوان عناصر اصلی متمرکز شویم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان گفت: امیدواریم این نشست‌ها مقدمه حرکت جهادی در سطح نیرو‌های مسلح باشد و بتوانیم مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح سرشار و سرریزکننده تربیت به بدنه جامعه باشند را محقق کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها