دیدار امام جمعه و مسئولان نائین با خانواده شهدا

مسئولان شهرستان نایین به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه، با خانواده شهیدان «محمد محمدمیرزایی بافران» و «محمدحسن کاشفیان محمدی» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۳۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 26June 2022

دیدار امام جمعه و مسؤولان نائین با خانواده شهدابه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان،‌ حجت‌الاسلام «سید علی سجادی» امام جمعه شهرستان نائین در جریان دیدار با خانواده شهیدان «محمد محمدمیرزایی بافران» و «محمدحسن کاشفیان محمدی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر، اظهار داشت: شهدا مسیر راستین عزتمندی، بصیرت و ولایتمداری هستند و این افتخار دستگاه قضایی است که خود را وامدار راه شهدا می‌داند.

وی با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است، افزود: خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم  انقلاب اسلامی هستند و مردم، مسئولان و دولتمردان خود را موظف به تداوم حرکت در  مسیر عالمانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند.

حجت‌الاسم «سجادی» تصریح کرد: دفاع از آرمان‌های یک ملت به‌ عنوان یک فرهنگ در جامعه ما نهادینه‌ شده و خانواده‌های شهدا و ایثارگران ادامه‌دهنده نهضت ایثار و مقاومت هستند.

«احمد قاسمی» رئیس دادگستری نایین نیز در جریان این دیدارها، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: امروز به لطف پروردگار و رهنمود‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران، جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از قدرت‌های مهم منطقه مطرح و گفتمان غالب این مرز و بوم دفاع از حقانیت اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار