رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

تجارب اطلاعاتی و امنیتی سپاه پشتوانه تداوم ارتقای قدرت و تحقق مأموریت‌های بزرگ است

سرلشکر باقری در پیامی با تبریک انتصاب سردار کاظمی به سِمت رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجارب اطلاعاتی و امنیتی سپاه پشتوانه تداوم ارتقای قدرت و تحقق مأموریت‌های بزرگ است.
کد خبر: ۵۳۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 26June 2022

تجارب اطلاعاتی و امنیتی سپاه پشتوانه تداوم ارتقای قدرت و تحقق ماموریت‌های بزرگ استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سردار «کاظمی» به ریاست سازمان اطلاعات سپاه را تبریک گفت و از خدمات ١٣ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین «طائب» در راه‌اندازی و مدیریت این سازمان پرافتخار تجلیل کرد.

متن این پیام‌ها بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی

باسلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که بیانگر تعهد، لیاقت، توانمندی و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک صیانت از گوهر ارزشمند امنیت و آرامش کشور به عنوان مهمترین پیشران پیشرفت ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی که همواره به‌ویژه در عرصه‌های جنگ اطلاعاتی امروز و رویارویی با پدیده‌های پیچیده و حساسی چون نفوذ و ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم‌گیران نظام و تغییر باور‌های مردم، کانون طمع و توطئه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام است، مقوله‌ای حساس و راهبردی و نیازمند عزم، اراده، هماهنگی و هم افزایی منظومه پر افتخار جامعه اطلاعاتی کشور است که بحمدالله تعمیق و توسعه دائمی این ضرورت در دوره‌های مختلف تاریخی موجب افتخار و مباهات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

رجاء واثق دارم آراستگی به صفات نیک اخلاقی و رفتاری و دانایی، توانایی و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی در عرصه‌های مختلف حفاظتی، اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه مطمئنی برای تداوم و ارتقای قدرت و روند موفقیت مجاهدت‌های خاموش آن سازمان در پیگیری و تحقق ماموریت‌های بزرگ محوله خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز در این سنگر خطیر و مهم تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب

با سلام و تحیات؛

خدای بزرگ را شاکریم که به ما توفیق داد در عصر طلوع مجدد خورشید اسلام ناب محمدی (ص) در زمره مجاهدان فی سبیل الله، به رغم توطئه‌ها و فتنه‌های پیچیده و مستمر جبهه دشمنان رنگارنگ انقلاب و نظام اسلامی پیام آور عزت، شوکت، عظمت و اقتدار ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در جهان امروزگردیم.

اکنون پس از ۱۳ سال خدمت مجاهدانه و صادقانه در سنگر خطیر ریاست سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی که با راهبری موفق آن برادر فرهیخته، تشکیل، سازماندهی و توسعه کمّی و کیفی این مجموعه حساس و راهبردی محقق و توفیق در بسیاری از پرونده‌ها و موضوعات اطلاعاتی و امنیتی از جمله کشف و خنثی‌سازی سناریو‌های نفوذ و جاسوسی رقم خورده است و در تعامل هم‌افزا و مقتدر با سایر نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، مفتخر به عنوان سرباز گمنام امام زمان (عج) هستید، امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی از گزند توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل مصون مانده است؛ بر خود وظیفه می‌دانم به مصداق کلام شریفه «و من لم نیشکر المخلوق من لم یشکر الخالق» از همت جهادی و انقلابی و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در این راستا قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (ع) و تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها