ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در جنوب ادلب را گلوله‌باران کرد

منابع سوری از پرواز بالگرد‌های روسی بر فراز جبل‌الاکراد در حومه شمالی لاذقیه و جبل‌الزاویه در جنوب ادلب سوریه و نیز سهل الغاب در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ - 26June 2022

ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در جنوب ادلب را گلوله باران کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از صدی البلد، منابع سوری از پرواز بالگرد‌های روسی بر فراز جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه و جبل الزاویه در جنوب ادلب سوریه و نیز سهل الغاب در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که توپخانه ارتش سویه مواضع تروریست‌ها را در فلیفل، بینین، سفوهن در جبل الزاویه گلوله‌باران کرده است.

منابع سوری همچنین به گلوله‌باران مواضع تروریست‌ها از سوی ارتش سوریه در محور‌های العمقیه و الفطاطره در سهل الغاب در حومه شمال غربی حماه اشاره کردند.

همزمان منابع سوری گزارش دادند که جنگنده‌های روسی به شکل گسترده و در ارتفاع پایین در نوار مرزی میان سوریه و ترکیه و خطوط تماس میان نیرو‌های قسد و ارتش سوریه با نیرو‌های وابسته به ترکیه و عناصر موسوم به الجیش الوطنی وابسته به آنکارا بامداد امروز پرواز کردند.

همچنین بالگرد‌های روسی هم از فرودگاه قامشلی به هوا برخاسته و در خطوط تماس به پرواز درآمدند.

منابع سوری اعلام کردند که آرامشی شکننده در خطوط تماس میان نیرو‌های ارتش ترکیه و عناصر وابسته به آن از یک سو و نیرو‌های قسد و ارتش سوریه در حومه حسکه و الرقه از سوی دیگر، برقرار است.

این منابع تاکید کردند که از شدت حملات ترکیه هم به مناطق مرزی سوریه کاسته شده است و فقط چند گلوله خمپاره به حومه شمال غربی حسکه از سوی ارتش ترکیه شلیک شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار