پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

سرتیپ دوم «غلام نبی کوهکن» در پیامی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۵۳۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 26June 2022

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته قوه قضائیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلام نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، در پیامی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف بر خواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل(ره)، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به قضات محترم و کارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک عرض می کنم.

خداوند همه ی ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار