افتتاح ثبت شکواییه الکترونیک در سازمان قضائی نیروهای مسلح

آیین افتتاحیه ثبت شکواییه الکترونیک و درخواست‌های قضایی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 26June 2022
افتتاح ثبت شکواییه الکترونیک در سازمان قضائی نیروهای مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه، آئین افتتاحیه ثبت شکواییه الکترونیک و درخواست‌های قضائی در سازمان قضائی نیرو‌های مسلح از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در قم برگزار شد.
 
این مراسم با حضور ثقفیان قائم مقام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضائی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم، حجت الاسلام و المسلمین کرمی رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان قم و دادستان نظامی استان در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی منتخب استان قم برگزار شد.
 
کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: در راستای ارتقا و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات قضائی و در گام نخست همزمان با هفته قوه قضائیه امکان ثبت شکواییه الکترونیک مرتبط با سازمان قضائی نیرو‌های مسلح از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی منتخب در ۳۳ موضوع اتهامی، ۳۰۸ عنوان اتهامی در ۵ استان قم، اصفهان، همدان، فارس، خراسان جنوبی فراهم شده است.
 
وی با بیان اینکه امروز اولین شکواییه الکترونیک در استان قم ثبت و افتتاح شد، گفت: در گام نخست این خدمت در پنج استان به صورت آزمایشی انجام و در آینده‌ای نزدیک در سراسر کشور ایجاد خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار