نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حمایت از دولتی که عملکردش منطبق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه رفتار ما با دولت‌ها مبتنی بر شاخص‌های رفتاری و رویکرد آن دولت نسبت به آرمان‌های انقلاب است، گفت: اگر دولتی رفتارش متناسب با وعده‌هایش بود، از او حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۳۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 26June 2022

حمایت از دولتی که عملکردش منطبق با آرمان‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (یکشنبه) در دیدار با اعضا هئیت اندیشه ورز بسیج رسانه استان اظهار داشت: مشکلات موجود در استان بارها شناسایی شده، اما اقدام خاص و یا طرح مناسبی برای رفع آن مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم موفق شویم، لازم است که در جلسات به دنبال راهکارها حرکت کنیم، افزود: باید در خروجی جلسات شاهد یک موفقیت کوچک که منفعتی برای مردم دارد باشیم و آن وقت  انسان احساس می‌کند که جلسات مفید بوده است.

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه رفتار ما با دولت‌ها مبتنی بر شاخص‌های رفتاری و رویکر آن دولت نسبت به آرمان‌های انقلاب است، تصریح کرد: اگر دولتی رفتارش متناسب با وعده‌هایش بود، از او حمایت خواهیم کرد.

وی متذکر شد: مهم نیست عنوان دولت چه باشد، بلکه مهم آن است که دولت چگونه رفتار می‌کند و آیا در میدان عمل منطبق بر گفتمان انقلاب اسلامی اقدام کرده یا خیر؟

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: اگر به جای دولت فعلی، دولت دیگری رای آورده بود باز هم وظیفه خود می دانستیم از آ‌ن‌ها حمایت کنیم، چرا که مساله مهم مردم و رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به دنبال افرادی باشند که آن‌ها را نقد می‌کنند، چرا که این نقد است که باعث رشد و تکامل انسان می‌شود، افزود: منظور از نقد، نقد دلسوزانه است نه نقدهایی که به قصد تخریب بیان می‌شود.

آیت الله شعبانی در پایان متذکر شد: این انتظار از بسیج رسانه و همه دلسوزان و دغدغه‌مندان وجود دارد که به دنبال ایجاد قرارگاه فضای مجازی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار