رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین:

پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت باید بین دانشجویان تقویت شود

«جمشیدی» گفت: ما باید با پرداختن به شیوه و سیره زندگی شهدا باید روحیه امید و پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت را بین نسل جوان به‌خصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ - 27June 2022

پایبندی به فرهنگ شهادت و ایثار باید بین دانشجویان تقویت شودبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان،‌ «مهران جمشیدی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین در جلسه ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی نائین که با حضور مسئولان بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای هفتم تیر اظهار داشت: دانشگاه سنگر علم و تربیت است و ما خرسندیم که میزبان یادگاران شهدا در رشته‌های تحصیلی مختلف هستیم و این عزیزان آینده‌سازان این کشور هستند.

وی توجه به امور تحصيلي فرزندان شهدا و ايثارگران را خيلی ضروری دانست و گفت: ما باید با پرداختن به شیوه و سیره زندگی شهدا باید روحیه امید و پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت را بین نسل جوان به خصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر تقویت کنیم.

همچنین در این جلسه «محمود اشکستانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نائین هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو بیان کرد: شهدای دانشجو با وجود اینکه در سنگر علم و دانش در حال جهاد در راه خدا بودند، اما با آغاز جنگ تحمیلی سلاح علم را زمین گذاشته و سلاح دفاع از اسلام را برداشته و جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی با تأکید بر رسیدگی به امور تحصیلی و تربیتی دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر اگر در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی بدرخشند، خود ‏بزرگ‌ترین تبلیغ و بزرگ‌ترین کار فرهنگی است و می‌تواند به‌خوبی فرهنگ ایثار و شهادت را منتقل کند.

مرور دستورالعمل‌های دانشجویی، بررسی وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر، برنامه‌ریزی جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و برگزاری مسابقات فرهنگی از موضاعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها