معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

فرهنگ غنی دفاع مقدس باید برای همه نسل‌ها ماندگار شود

امیر دریادار سیاری ضمن تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فراگیر فرهنگ متعالی دفاع مقدس، گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس باید برای همه نسل‌ها ماندگار شود.
کد خبر: ۵۳۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ - 27June 2022

فرهنگ غنی دفاع مقدس باید برای همه نسل‌ها ماندگار شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در اولین نشست تخصصی بررسی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس که امروز (دوشنبه) در ستاد آجا برگزار شد، با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فراگیر فرهنگ متعالی دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ غنی دفاع مقدس گنج عظیم و گران‌بهایی است که با ایثار و جهاد و خون‌دل خوردن‌های این ملت سرافراز به‌دست‌آمده و باید برای تمامی نسل‌ها ماندگار شود.

امیر سیاری افزود: تمامی ابعاد برهه پرافتخار دفاع مقدس باید مورد بحث و بررسی قرارگرفته تا از آفت تحریف و فراموشی مصون بماند. همچنین بهره گیری از علم و فناوری بعنوان یکی از ابعاد دفاع مقدس باید برای جامعه تبیین شود، این وظیفه بر عهده همه ما قرار گرفته و اگر به‌درستی انجام شود به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فضیلتش کمتر از شهادت نیست.

نشست تخصصی بررسی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس به ریاست امیر دریادار سیاری و با حضور رئیس دفتر ارتباطات نیرو‌های مسلح، فرماندهان دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی آجا، معاونین علوم و تحقیقات، تربیت و آموزش، نماینده هیأت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا و جمعی از صاحب‌نظران در ستاد آجا برگزار شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار