راوی ایثار:

جنایات آمریکا در ایران انگیزه‌ای برای افشای ماهیت استکبار است

«گودرزی» گفت: جنایات آمریکا در ایران اسلامی می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای افشای ماهیت استکبار جهانی است.
کد خبر: ۵۳۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 27June 2022

نحوه چگونه «مرگ بر آمریکا» گفتن مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم بزرگداشت هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» امروز با حضور مسئولین استان و روایت‌گران ایثار، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این مراسم «محمدتقی معظمی گودرزی» از راویان ایثار، با اشاره به جنایات آمریکا در سطح جهان اظهار داشت: تمامی این جنایات می‌تواند یک انگیزه و دستاویزی باشد، برای بحث بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بهانه‌ای برای نشان ماهیت استکبار جهانی است.

گودرزی تصریح کرد: این پرچم با این رنگ‌های نمادین، سمبل سرزمینی است که تا قرن نوزده در آن برده‌داری مرسوم بود، در قرن امروز هم، بزرگترین ایجاد امنیت را حمل سلاح توسط افراد می‌داند و این پرچم، سرزمینی است که بزرگترین کارش فروش سلاح است و با اختلاف افکنی بین سرزمین‌ها می‌خواهد اسلحه بفروشد.

وی افزود: حال باید سوال کرد آیا آتش زدن این پرچم توهین است یا برافراشته شدنش، می‌گویند چرا مرگ بر آمریکا می‌گویید، من هم مخالفم اما شما قضاوت کنید.

این راوی ادامه داد: وقتی به فجایع تمام جهان توجه می‌کنید، در کدام حاضر هستید بگویید که آمریکا دخالت نداشته است، آیا وقتی اعتراض کردیم که چرا بودجه وزارتخانه‌ها صرف چهار هزار مستشار آمریکا می‌شود، جوابش جنگ هشت ساله نشد، وقتی هم که از جنگ نتیجه نگرفتند، انواع مختلف تحریم‌ها را بر علیه ما اعمال کردند.

وی خاطرنشان کرد: نحوه چگونه مرگ بر آمریکا گفتن خیلی مهم است، نباید به گونه‌ای گفته شود که جوان لج کند و در جدل کردن برد با دشمن است. ضروری است ۱۱ نکته رهبر معظم انقلاب اسلامی، در خصوص اینکه چگونه بگوییم مرگ بر آمریکا بازخوانی و مطالعه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها