امام جمعه شهرستان بیجار:

زبان قاصر از مدح مقام شهدا است

حجت‌الاسلام «خورشیدی» گفت: زبان ما قاصر از مدح مقام شهدا است چرا که شهدا به فیض عظیم رسیده‌اند و جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند.
کد خبر: ۵۳۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ - 27June 2022

بان قاصر از مدح مقام شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت هفته قوه قضاییه مسئولان قضات و کارکنان دستگاه قضایی و مسئولان ادارات شهرستان بیجار امروز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام «علی خورشیدی» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهادت مظلومانه ۷۲ تن از یارانش و همچنین شهید ایرج شهسواری از شهدای هفت تیر اظهار داشت: زبان ما قاصر از مدح مقام شهدا است چرا که شهدا به فیض عظیم رسیده‌اند و جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند.

وی افزود: امروز هم به همین مناسبت آمده‌ایم که با شهدای شهرستان بیجار و آرمان‌های شهدا عهد و پیمان ببندیم به شهدا بگوییم شهدای عزیز شما به زمین افتاد‌ه‌اید تا ما به زمین نخوریم.

امام جمعه شهرستان بیجار یادآور شد: ما امروز عهد و پیمان می‌بندیم و راه شهادت و شهیدان را ادامه خواهیم داد و همان گونه که شهدا و خانواده‌های آنان از بهترین سرمایه زندگی خود گذشتند تا انقلاب ما نظام ما زنده و پایدار بماند، ما نیز بار دیگر با آرمان‌های شهدا عهد و پیمان می‌بندیم و از آن پیروی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار