رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نقشه امروز دشمن نفوذ فرهنگی به کشور از طریق ایجاد شبهه‌افکنی است

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نقش امروز استکبار را نفوذ فرهنگی در کشور دانست و گفت: نقشه امروز دشمن نفوذ فرهنگی به کشور از طرق مختلف از جمله ایجاد شبهه‌افکنی است، لذا تنها را جلوگیری از این امر تجلی گرفتن از روح پاک شهیدان می‌باشد.
کد خبر: ۵۳۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 27June 2022

نقشه امروز دشمن نفوذ فرهنگی به کشور از طریق ایجاد شبهه‌افکنی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید «مهدی خوش‌سیرت» در گلزار شهدای شهرستان «آستانه اشرفیه» با بیان اینکه استکبار به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این روز‌ها در خصوص کارآمد یا ناکارآمدی انقلاب اسلامی توسط معاندین بحث است و دشمنان این ملت و مکتب، حرف‌های گزافه بسیار زده و نکات تاریک را پیدا و آن را نشان می‌دهند و طوری القا می‌کنند که بعد از ۴۴ سال انقلاب به نتایج خود نرسیده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از اهداف انقلاب اسلامی را رواج دادن فلسفه دین در بستر زندگی مردم دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت تا فلسفه دین را در بستر زندگی مردم جاری کند تا محور رشد و کمال گرایی انسان شود.

وی با بیان اینکه شهدا، خط روشن را به ملت بزرگ ایران نشان می‌دهند، افزود: انقلاب اسلامی در بستر فلسفه دین، کارآمدی خود را نشان داده و وجود شهدایی مثل شهید خوش‌سیرت نمایان‌گر همین امر است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به لزوم توجه به وجود پربرکت شهدا در جامعه حتی بعد از دوران شهادت، خاطرنشان کرد: روح شهیدان بعد از ۴۴ سال همچنان در جامعه در حال رواج است و این‌ها همه نشات گرفته از خودسازی و خدامحوری شهدا است.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید «مهدی خوش‌سیرت» و نقش این شهید بزرگوار در وحدت ایجاد شده در جامعه، تاکید کرد: ولایتمداری، دین باوری، در نظر گرفتن پروردگار در انجام امور و اخلاص در کار‌ها از جمله ویژگی‌های شهید «خوش‌سیرت» است؛ لذا همین امر سبب شد وی به حجت پروردگار تبدیل شود و قطعا در روز قیامت شفاعت مردم را خواهند کرد.

معاون رئیس جمهور نقش امروز استکبار را نفوذ فرهنگی در کشور دانست و متذکر شد: نقشه امروز دشمن نفوذ فرهنگی به کشور از طرق مختلف از جمله ایجاد شبهه‌افکنی است، لذا تنها را جلوگیری از این امر تجلی گرفتن از روح پاک شهیدان می‌باشد.

وی با بیان اینکه شیطان و ایادی شیطان تلاش می‌کنند فضای جامعه را تاریک نشان دهند، تصریح کرد: استکبار سعی دارد چنان فشار اقتصادی از طریق تحریم به ملت ایران وارد کند تا مردم تنها راه نجات کشور را ایجاد ارتباط با استکبار بدانند، ولی مردم همواره با بینش سیاسی و بصیرت بسیار زیاد خود همواره برنامه‌های دشمن را از بین می‌برند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه استکبار انواع هجوم و فشار‌ها را علیه جمهوری اسلامی انجام داده است، افزود: آمریکا به سرکردگی رژیم صهیونیستی در ۴۴ سال گذشته انواع فشار و هجوم سیاسی، نظامی، فرهنگی و امنیتی را علیه این نظام مقدس وارد کرد، ولی این ملت دست به دست، ولی فقیه خود داده و با تقدیم کردن ۲۳۰ هزار شهید و چندین هزار جانباز و ایثارگر، بیعت خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار